Translate

lördag 22 januari 2011

Mitt allra första trevande försök i P P mysteriet.



 
Eftersom jag är sådan att jag alltid velat pröva  olika  hantverk. tog jag ett beslut att testa quilt. Allstå till handling anmälde  mig till en kurs.
Denna  kasse var min första bekanskap med P P  och den hänger  med ännu,  Fått nya  handtag två gånger,
 För  övrigt  har jag  piggnat till  och är  nu uppe på benen igen.
Maken är bättre. Vistas nu på reab. och i em  åker jag  dit till e.m kaffet med winersemlor.
Ser ut genom  fönstret .Gissa vad  jag ser. Våren, nej nej glöm det. Det snöar är nu så förb... trött på snö. .  

1 kommentar:

  1. Kassen är jättefin!!!
    Jag tycker inte att P P är så roligt att jobba med, men sakerna blir ju oftast väldigt vackra!
    Hoppas att dagen varit bra och att em kafffet blev trevligt! Det kommer en vår, snart är st februari och sedan så...
    Kram Maja

    SvaraRadera