Translate

onsdag 23 mars 2011

Ett av mina föersta staplande steg i quiltmysteriet

  2008 gick jag förbi en symaskins affär och såg allt fint som sytts.
                        Råkade se en lapp på fönstret ,
                                kurs skulle  startas.
                         Travade in och anmälde mig.
   Har alltid gått på olika kurser från Silversmide.Målarkurs.
                Tovning Vävkurs tydligen varit en  hoppjerka
                 Makrame och Knyppling har jag inte testat
    Hur som helst  här kommer  en av de kuddar jag  sydde
    på kursen
               
   
             
                                         
  
  

1 kommentar:

  1. Snygg kudde och jättebra för att vara första försöket.
    Provade knyppling, drejning, batik i skolan, makramé hemma, vävde en matta på sjukhus, har gått kurser i bild, broderi, symaskinsbroderi, lapptäckssömnad (och en massa datakurser) men inte silversmide (är en guldperson) så jag kanske också är en "hoppjerka" men jag föredrar att kalla det mångsidighet ;)
    Kram

    SvaraRadera