Translate

söndag 26 juni 2011

Jeansåtervinning Kasse och över 10000 besök

Upptäckte i dag  att här  har över 10.000 kollat in från när och fjärran,synd att dom inte lämnat spår så man har möjliget att titta tillbaka. Jag  skickar  en hälsning från Sverige  ibland när jag kollar  bloggar  och det uppskattas  ibland.

 Som Ni kanske  märkt får jag inte nog med att sy av  gamla  avlagda Jeans. Tar till vara det bästa bitarna Jeans slits  ju inte helt. Här hittade jag en fin ficka som fick bli ett extra fack utanpå kassen Nåldynan är tovad hatt.Något som jag oxå sysslar med ibland.

9 kommentarer:

  1. Jätte härlig jeanskasse och GRATTIS till dina 10.000 besök!!!kramar från Varberg och lilla jag

    SvaraRadera
  2. Dian jeansarbeten blir så läckra, grattis till alla besökare du haft...

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt med besök på bloggen!
    Grattis till dina!!!
    Tycker också att det skulle vara roligt om fler skrev en rad!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till 10.000 besökare!
    Snygg kasse. Jag sparar också på jeans men har bara samma jeansblå färg på alla. Funderar på att köpa ett par i annan färg på Myrorna el. liknade ställe.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jättesnygg jeansväska som du verkligen har lyckats bra med! Lycka till m nästa 10 000...
    Kram, Kerstin

    SvaraRadera
  6. Jag köper nästan nya jeans på myrorna eller statsmissionen för 25:-, 50:- Kan då välja färger.
    Marianne

    SvaraRadera
  7. Grattis till många besök! Det blir alltid fint att sy av jeans. Jag har en låda med sparade jeans som väntar.

    SvaraRadera
  8. jag syr oxå av jeans,,tycker det blir fint..nu skall Linnea(barnbarn)få en väska som är gjord av hennes byxor som hon hade då hon va liten... Grattis till så många besökare.. här kommer en häls från Finland/kikka

    SvaraRadera
  9. Snyggt som vanligt! Det finns ju en anledning till att det kommer många besökare... här finns alltid mycket att titta på!! Grattis till dina 10,000!!
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera