Translate

lördag 7 januari 2012

Broderi

             Maskinen fick jobba medan jag bakar lite matbröd.
                                Ville testa detta broderi. 
               Nu den eviga frågan.Vad ska jag använda det till?
                Jag har en förmåga att sy utan planering ibland.
                             Det löser sig nog så småningom.
                              Fina tygbuntar är det i alla fall.          
                 Jag säger som jag brukar dom får väl ligga till sig,
                         kanske det dyker upp en ide i huvudet.
                      Nu ska jag  återgå till mina bordstabletter,
                  Har gett mig den på att dom inte längre ska ligga 
                  som hyllvärmare längre.
                  Ha det gott.
                   Marianne
                                      
                             

3 kommentarer:

  1. Fint broderi! Varifrån kommer det?
    Kanske det kan bli en väska eller necce att ta med på sykurs.

    SvaraRadera
  2. Det var ett fint broderi... var har du hittat det? Vi har nog hyllvärmare lite till mans skulle jag tro... men det är ju roligt att sy!!
    Ha en fin helg
    Kram

    SvaraRadera