Translate

torsdag 5 juli 2012

Sommarhus och omgivning

Här  kryper jag in när regnet kommer.Men vi har haft två  riktigt varma fina dagar. 

Lupinerna som jag kan njuta av från altanen.
 Fråga mig inte vad blomman heter.  har inte en aning men den är vacker
 Här friserar grannen vår  björk.
                                                . .
                                                                        Så fin blev den.








                            Blomsterprakt i centrum.















Besökte en väninna och fick två kassar tyg. Så fin utsikt hade hon över Mälaren från balkongen,
 Ha det gott.
Marianne


4 kommentarer:

  1. Ni har fint i ert sommarhus och björken blev kanonsnygg av lite frisering. Blomman skulle kunna vara en zinnia eller sommardahlia... det är lite svårt att se när bara blomman syns. Men den är ju fin och det betyder ju inte så mycket vad de heter!!
    Kram och har det gott

    SvaraRadera
  2. Så härligt ni har det i sommarhuset.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fint ni har det i stugan!
    Konstig sommar vi har!
    Ena dagen kan man sova ute och nästa dag regnar det så att man får hålla för näsan för att inte drunkna!
    Jag tror inte att blomman är en Zinnia iaf.
    Dom odlar jag varje år, och än har ingen sett ut så.

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  4. Så mysigt inomhus, då gör det inget om det regnar ibland.

    SvaraRadera