Translate

måndag 10 mars 2014

Det här var inte lätt.


Det här var inte lätt att kvilta Jag är helt rudis på det. Det ska bli dikeskörning inte lätt det heller  det är ju många tyger ihopsydda ex. som vid pennan.


Hittade en pressarfot jag inte kände till.Dök ner i beskrivningen av maskinen. Fot för blindsöm  visade det sig vara. Skenan som är på den  i diket och det går lite bättre Nu är i alla fall 2 st. 17 inc bitar kviltade och hopsydda As- You- Go.Nu dags för lite dikeskörning bambisyr-evaj.blogspot.seLänkar till Bambi och visa och berätta.



9 kommentarer:

  1. Våran hobby är rolig men inte alltid så lätt,,så träning träning gäller för oss alla!!!Tack Marianne för du vill INSPIRERA på Visa och Berätta.måndag/Bambikram

    SvaraRadera
  2. Kul täcke!
    Jag har försökt skicka mail till Dig, men får det bara i retur.
    Här är en länk om watercolor
    http://stitchintherapy.blogspot.se/p/tutorial-design-watercolor-quilt.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ny Email den gamla missade jag för jag glömt lösnord och bytte dator.

      marianneneren@gmail,com

      Radera
  3. Vilken härlig kvilt! Önskar dig lycka till med kviltningen.
    ta det lugnt och kör försiktigt så blir det säkert jättebra.
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  4. Gillar din kvilt mycket, kommer att bli jättefin när du får den färdig. Lycka till med kviltningen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla har aldrig gjort så stor quilttidigare. Ha det gott.

      Radera
  5. Vilken härlig kvilt du har sytt. Lycka till med själva kviltningen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Birgitta!
      Det här är det största projekt jag gett mig in på.Tack för lycka till.

      Radera
  6. nej inte lätt... men ack så snyggt!! Den kvilten är ju värd en fin avslutning!! Så heja på!!
    Kram

    SvaraRadera